Kolokvijum II iz Upravnog procesnog prava


Kolokvijum II iz Upravnog procesnog prava, održaće se 04., i 05. i 13. novembra 2009. sa pocetkom u 11:15h.

46 responses to “Kolokvijum II iz Upravnog procesnog prava

  1. Sve pohvale i od mene. Kamo sreće da je više ovakvih sajtova. A i profesora kao što ste Vi. Kod Vas se više nauči kad ispitujete na kolokvijum nego kod nekih na predavanja. Možda sam se trebala uzdržat od ovog komentara, ali eto, nemogah.

  2. Vas sajt je za svaku pohvalu,ali studenti su to i ocekivali od vas.Od samog pocetka ste izvanredno organizovali ispite,bili krajnje jasni i koncizni,sto bas i nije cesto na nasem fakultetu.Na tome i na Vasoj predusretljivosti i tolerantnosti-od srca Vam hvala.Molim Vas da mi odgovorite na pitanje-da li se na zavrsnom ili popravnom ispitu mogu odgovarati sva tri kolokvijuma ili postoje neki uslovi?Unaprijed hvala.

    • Hvala i Vama. Lijepo je to cuti, svakako predstavlja profesionalnu satisfakciju.
      Oko uslova za izazak na ispit stvari stoje ovako: potrebno je u toku semestra izaci na barem jedan kolokvijum, da bi se kasnije, na zavrsnom (ili pak popravnom) ispitu finalno formirala ocjena.

  3. Postovani Profesore ,sajt je stvarno super i ovako nesto je potrebno nama studentima i iz ostalih predmeta….
    Imam jedno pitanje za Vas..
    Dali je moguce izaci na II kolokvijum 14(subota) ili 16(ponedeljak) ?
    ili se na kolokvijumu moze izaci samo sjutra..?
    unaprijed hvala…

    • Zahvaljujem Vam se na komplimentima. Trudim se da uspostavim potreban nivo standarda u profesiiji kojom se bavim. Ako donekle uspijevam u tome, onda sam zadovoljan. Vasi komentari i sugestije mi pomažu u tome i služiće mi kao korektivni kriterijum.

  4. Dražene,odličan blog…
    Vidim da te studenti hvale..
    Nije ni čudo…
    Inventivan,kvalitetan i predusretljiv mlad čovjek…
    Puno pozdrava..

    Ana Bolen :-)

  5. Rijetka prilika da nekog pohvalim javno.Kako ja to ne cinim bas cesto,jer svaka pohvala nosi u sebi odredjenu dozu rizika da ce onaj koga hvalite je nesvjesno zloupotrijebiti i u buducnosti po malo zakazati umjesto da bude jos bolji.
    O Vama imam izuzetno visoko misljenje,ne zbog toga sto ste mi dali visoku ocjenu(dobijala sam ih i kod drugih prof., pa in ne mogu ocima gledat) vec zbog toga sto prosto da bih tesko imala bilo kakavu primjedbu,zamjerku ili prgovor na Vas rad.Na moje veliko zadovoljstvo isticem Vi ste prvi profesor na P.F. koji se pridrzava nove gramatike i pravopisa i u tome Vas podrzavam u potpunosti………

  6. Iz principa (svojih koplikovanih) nijesam htio da hvalim, dok ne završim sa ispitima ni dr Cerovića (koji je bio saradnik kad sam ja polagao predmete na kojima je angažovan) ni njegov način neposrednog, poštenog i pravednog odnosa sa studentima. Sad već mogu slobodno da kažem da bih volio da naše buduće kolege za jedno 20 godina uče ovoj lijepoj nauci stručnjaci poput Dr Cerovića i da tada jedan ovakav način “prosvjetiteljstva” bude nešto što je uobičajeno a ne nešto što je izuzetak. Svako dobro!

  7. Poštovani Dražene,
    Najljepše Vas molim da mi saopštite ukoliko sam položila Upravno pravo po starom sistemu studiranja a kasnije sam studiranje nastavila po bolonjskom sistemu zašto mi u studenskoj službi nisu evidentirali Upravno procesno pravo medju položenim ispitima?

    Srdačan pozdrav

  8. Postovani profesore,
    Stariji sam student, i od ove godine sam na bolonjskom sistemu skolovanja.Posto nisam bila u mogucnosti da polazem oba kolokvijuma, interesuje me da li postoji mogucnost da se za sve studente sa slicnom situacijom omoguci termin gdje bi cio ispit mogli odjednom da polazu?

    Unaprijed zahvalna na odgovoru.

    • Postovana Zorana, takav sistem odgovaranja, koji mi vi predlazete, nije predvidjen pravilima. Stavise, to bi bilo njihovo drasticno krsenje. Prvi put mi se javljate tek sada nakon oba zavrsena kolokvijuma. Zao mi je, ali ste neucescem na kolokvijumima sami preuzeli odgovornost za posljedicu. Pravila znate. Apsolutno NECU dozvoliti polaganje cijelog ispita u jednom terminu.

  9. Postovani profesore,
    Zahvaljujem na brzom odgovoru :)
    U interesu mi je da polozim ispit, pa bih zeljela da ispitam jos jednu mogucnost.Kako zavrsni nosi 50 poena, da li je moguce izaci na zavrsni, i uz to odraditi popravni jednog od dva kolokvijuma?
    Jos jednom zahvalna na odgovoru…

  10. postovani profesore….posto sam bio sprijecen da prisustvujem prvom kol,da li ce biti kakav popravni tog kol i kad to moglo da bude???Hvala unaprijed…..

  11. postovani profesore,interesuje me da li ce biti poprani iz prvog kol uprano preocesno i kada ako ce biti????sajt je prava stvar ,daj BOZE da je vise ovakvih,a ne da se vucaram po fakultetu od table do table i da citam inf koje nemaju blage veze s mozgom,svaka cast……. hvala unaprijed…….

    • Poštovani Gorane, popravni ce biti u okviru drugog kolokvijuma, koji je, dakle, de facto i popravni kolokvijum za one koji nijesu polozili, ili pak nijesu zadovoljni ocjenom na prvom kolokvijiumu. On ce poceti 24-tog novembra i trajati ukupno 4 dana. Raspored narednih dana cu upodobiti terminima za kolokvijume iz ostalih predmeta, kako se ne bi poklapali sa njima. Tako jos ne znam naredne dane nakon 24-toga. Sljdecih par dana cu postaviti info. Svakako prvog dana (24-tog odgovaraju studenti sa najstarijim brojem index-a, pa potom dalje prema najnovijim brojevima). D. C.

  12. Postovani profesore,

    postoji li mogucnost da se II kolovijum iz Upravnog procesnog koji je zakazan za 24.novembar odlozi bar za nekoliko dana ili da nam opet izadjete u susret sa rasporedom grupa kao prosli put?
    Naime 22. nam je kolokv.iz krivicno procesnog a i prrije toga smo imali gust raspored sto se tice polaganja kolokvijuma iz drugih predmeta pa bi nam puno znacilo ukoliko biste usvojili ovu molbu.

    Unaprijed hvala.

    Srdacan pozdrav.

  13. a da li ce biti kol jedan poprani,posto sam bio otsutan iz crne gore mjesec dva ,pa nijesam prisustoao predavanjima???pohvale za blog…..oakvih stari treba da vise bude…..

Komentariši

