Kolokvijum II iz predmeta Upravno pravo na Pravnom fakultetu u Podgorici – Opšti smjer


Kolokvijum II iz predmeta Upravno pravo na Pravnom fakultetu u Podgorici – Opšti smjer, održaće se 17, 18, 19 i 20. maja 2010.

I grupa – 17. maj 2010. u 11h – studenti sa brojem indexa od 323/09 do 118/08

II grupa – 18. maj 2010. u 11h – studenti sa brojem indexa od119/08 do 243/08

III grupa – 19. maj 2010. u 11h – studenti sa brojem indexa od245/08 do 332/07

IV grupa – 20. maj 2010. u 11h – studenti sa brojem indexa od 338/07 do 55/90

Studenti su dužni poštovati raspored po grupama. U protivnom predmetni profesor neće ispitivati studente van njihovog unaprijed predvidjenog mjesta u konkretnoj grupi.

11 responses to “Kolokvijum II iz predmeta Upravno pravo na Pravnom fakultetu u Podgorici – Opšti smjer

  1. Poštovani profesore,

    Kontaktiram Vas povodom kolokvijuma koji bi trebao da bude održan na FPN-u. U ime svih koleginica pitam Vas da li to može biti 28. tekućeg mjeseca zbog obaveza koje imamo vezano za druge predmete?

  2. Profesore,
    posto sam ja trenutno van zemlje i nikako ne mogu stici kada sam ja na redu za kolokvijum po broju indexa… Da li bih ja mogla da se pojavim na ispit 18 maja, ukoliko je to moguce… A trebala bih da budem po rasporedu 17. maja na danasnjem danu… Molim vas ako mozete da mi to dozvolite.

  3. Profesore, htjela sam da Vas pitam da li nam je II kolokvijum usmeno ili pismeno? Student sam Pravnog fakulteta-opsti smjer.

    Unaprijed zahvalna!

    Jovana Jovicevic

  4. Profesore poslao sam vam na vas mail
    (drazen.cerovic@t-com.me) u vezi pitanja za drugi kolokvijum kriminalistika i bezbjednost. Ako biste mogli sto prije da odgovorite. Hvala!

  5. Hvala,profesore. Izasla sam u terminu kad je bila moja grupa.😀 Nadam se dobrom. I nadam se da ce zavrsni biti usmeno. Nekako je ljepse!😀

Komentariši

