Predavanja iz predmeta Upravno pravo na drugoj godini odjeljenja Pravnog fakulteta u Budvi


Predavanja i vježbe iz predmeta Upravno pravo na drugoj godini odjeljenja Pravnog fakulteta u Budvi, koja po rasporedu trebaju biti održana 5., 6. i 7. oktobra 2010., održaće se 6., 7. i 8. oktobra 2010., od 10h do 13h i od 14h do 16h.

5 responses to “Predavanja iz predmeta Upravno pravo na drugoj godini odjeljenja Pravnog fakulteta u Budvi

  1. Profesore,malo mi je ovaj sajt konfuzan jer ne mogu da se snadjem gdje se nalazi termin za prvi kolokvijum iz upravnog prava

    br.indexa 09/88
    Otasevic Mileta
    Budva

  2. Ja bih da prvi kolokvijum iz Upravnog u Budvi bude 13-og novembra.Cini mi se da je takvo raspolozenje vecine,mada ne znam je li ko glasao do sada.Uglavnom,ja sam za 13ti

  3. postovani profesore, moze te li mi reci da li ce prvi kolokvijum iz upravnog prava biti pismeno ili usmeno? i kad je zakazan? unaprijed hvala. budva

Komentariši

