10 responses to “Predavanje iz predmeta Postupak pred ombudsmanom

  1. S obzirom da nisam mogao prisustvovati predavanjima zbog toga sto sam u radnom odnosu,interesuje me koje teme su nam ponudjene za seminarski rad? Pretpostavljam da, posto ih niste naveli, mozemo kao temu da uzmemo neki od naslova koji su dati u knjizi Ombudsman, za cije otvaranje sam dobio sifru, ili iz da obradimo neko od ispitnih pitanja.
    Bio bih zahvalan da mi razjasite, jer sam od nekih kolega dobio razlicite informacije, pa da ne bih izgubio dragocjeno vrijeme i da mi ne bi vracali rad zbog eventualne ‘promasene teme’.
    S postovanjem.

Komentariši

