Upravno pravo – Nova informacija!


Terrmin održavanja kolokvijuma, ranije predviđen za petak 29. april 2011. u 11h i u 16h, i pomjera se za naredni petak, 6. maj 2011. u 11h.

Dakle, u naredni petak, 6. maja 2011. u 11h, odgovaraju:

IV grupa – studenti sa brojem index-a od 223/09 do 335/09 (Redni broj u spisku od 201-275) i

V grupa – studenti sa brojem index-a od 336/09 do 55/90 (Redni broj u spisku od 276-494)

3 responses to “Upravno pravo – Nova informacija!

  1. Profesore,ja se izvinjavam,ali posto sam iz Srbije,i posto putujem,a slucajno mi je javljeno da sam po redu u petak,tek sam saznala da sam pogresno obavestena. Ja sam 200 br indexa,pa sa obzirom da se kolokvijum pomera, zanima me da li mogu odgovarati sledeci petak sa tom grupom? Moja greska,i ja se izvinjavam jos jednom. Unapred hvala.

  2. Profesore,ja se izvinjavam,ali posto sam iz Srbije,i putujem,slucajno sam pogresno obavestena da sam trebala da budem ispitana u petak,a ja sam 200br. indexa. Zamolila bih vas da odgovaram sa sledecom grupom,ako je ikako moguce ili posle svih,kako dozvolite. Moja greska,i izvinjavam se jos jednom.

Komentariši

