7 responses to “Kolokvijum I iz predmeta Javna uprava na Fakultetu političkih nauka

  1. Poštovani Profesore ,sajt je stvarno super i ovako nesto je potrebno studentima i iz ostalih predmeta….
    Imam jedno pitanje za Vas…
    Kada će nam biti završni kolokvijum iz predmeta Javna uprava?
    unaprijed zahvalna…

  2. Poštovanje Profesore,Moje kolege i ja sa studijskog programa Politikologija,doneli smo jednoglasnu odluku da Popravni ispit iz Javne uprave bude u Januaru.

  3. Poshotovanje Profesore,s obzirom da ste nam rekli da je popravni iz Javne uprave
    21 decembra.S obzirom da meni i mojim kolegama,taj termin neodgovara.Mi smo se jednoglasno saglasili da popravni iz tog predmeta umesto 21 decembra bude u Januaru u bilo kojem terminu.
    Molim odgovor

  4. Poštovanje Profesore.S obzirom da ste zakali popravni ispit iz Javne uprave 21 decembra,meni i mojim kolegama nama taj termin ne odgovara.Svi smo se jednoglasno složili da nam zakažete popravni iz tog predmeta u Januaru.

Komentariši

