Na molbu studenata Fakulteta političkih nauka, ispit iz predmeta Savremeni sistemi javne uprave, zakazan za sjutra, odlaže se za petak, 27. januar 2012. u 12h.


Na molbu studenata Fakulteta političkih nauka, ispit iz predmeta Savremeni sistemi javne uprave, zakazan za sjutra, odlaže se za petak, 27. januar 2012. u 12h.

2 responses to “Na molbu studenata Fakulteta političkih nauka, ispit iz predmeta Savremeni sistemi javne uprave, zakazan za sjutra, odlaže se za petak, 27. januar 2012. u 12h.

  1. Postovani profesore, s obzirom da ja nisam bila u toku ovog dogovora o odlaganju ispita, a odlozen je za 27., kada ja imam zakazan od ranije vec jedan ispit, mozete li samo postaviti informacije o tome kada ce biti popravni rok. Hvala!

    • Izvinite, ali tri puta sam ga pomjerao na molbu studenata i ovo je posljednji put i posljednji rok. Ide sjednica Vijeća i neće biti više termina. Ako neko nije u stanju da za više mjeseci spremi relativno jednostavan predmet, onda je to drugi tip problema i ja ga ne mogu riješiti.
      Razumijem Vas, ali razumite i Vi mene.

Komentariši

